Deklaracja dostępności

Brzeskie Centrum Kultury i Historii Wahadło zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://wahadlo.brzesckujawski.pl/.

Data publikacji strony internetowej: 2020-11-17.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-02-28.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z wyłączeniem niektórych elementów, wymienionych poniżej:

  • multimedia dostarczone przez partnerów zewnętrznych w postaci treści osadzonych (np. Youtube, SoundCloud), które są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności, na podstawie Art. 3. 2. 5) a) lub b) ustawy o dostępności cyfrowej.
  • treści osadzonych pochodzących z serwisów społecznościowych zarządzanych przez partnerów zewnętrznych (np. strona w serwisie facebook artysty występującego w BCKiH), które są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności, na podstawie Art. 3. 2. 5) a) lub b) ustawy o dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: 2024-02-28

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-02-28

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to e-mailowo — wahadlo@wahadlo.brzesckujawski.pl lub telefonicznie — 54 231 06 61.

W zgłoszeniu podaj:

  • swoje imię i nazwisko;
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail);
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść; 
  • opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością 

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.